ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
______ Людмила ДОВГАЛЮК
План заходів,
спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
у Розтоцькій ЗОШ І-ІІ ступенів
Кременецької районної ради Тернопільської області
№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін ви конання |
Відповідальний |
|
Діагностичний етап |
|||||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Вересень |
Практичний психолог |
|
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених у колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Упродовж року |
Класні керівники, практичний психолог |
||
Інформаційно–профілактичні заходи |
|||||
3 |
Загальношкільні батьківські збори за участі представників поліції на тему «Поговоримо про булінг». |
Батьки здобувачів освіти |
Вересень |
Адміністрація закладу освіти |
|
4 |
Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу. |
1-11 класи |
Вересень |
Адміністрація закладу кл.керівники |
|
5 |
Засідання МО класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу». |
МО класних керівників |
Листопад |
Голова МО класних керівників |
|
6 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню. |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з навчально-виховної роботи |
|
7 |
Контроль стану попередження випадків булінгу. |
Нарада при директору |
|
Директор школи |
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
|||||
8 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків. |
1-4 класи |
Упродовж року |
Класні керівники |
|
9 |
Години спілкування за участю представників поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу». |
1-9 класи |
Вересень |
Педагог-організатор |
|
10 |
Засідання учнівського комітету старшокласників на тему «Не допускай насилля над ближнім». |
7-9 класи |
Жовтень |
Голова учнівського комітету |
|
11 |
Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи та реальність». |
1-9 класи |
Вересень |
Шкільний бібліотекар |
|
12 |
Конкурс- виставка плакатів «Шкільному булінгу скажемо – ні» «StopBulling». |
8-9 класи |
Вересень |
Класні керівники |
|
13 |
Кінолекторії: перегляд художнього фільму «Опудало», «Нік Вуйчич про булінг в школі», «Булінг в школі та як з ним боротися – говоримо з повноваженим ПрезидентаУкраїни» «Зупинись!!! Моя історія про булінг та кібербулінг». |
8-9 класи |
Упродовж року |
Педагог -організатор |
|
Робота з батьками |
|||||
14 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини. |
Батьки здобувачів освіти |
Згідно з планом роботи закладу освіти |
Адміністрація закладу |
|
15 |
Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг». |
Батьки здобувачів освіти |
Січень |
Адміністрація закладу |
|
16 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі». |
Батьки здобувачів освіти |
Лютий |
Адміністрація закладу |
|